فضحية منتخب مصر ..حرام التشجيع في الجيل ده والله..ماشي يا إثيوبيًا

  عدد المشاهدات 266,526

Mostafa Elbanna

Mostafa Elbanna

29 أيام قبل

تعليقات: 779
Mohamed Soliman
Mohamed Soliman 27 أيام قبل
‏كان لازم نشاهد منتخب مصر في غياب صلاح ..عشان نعرف ازاي صلاح بيلعب ومع مين بيلعب عشان نبطل نحلم كثيييير ونتريق على صلاح
Kenny G
Kenny G 21 أيام قبل
No difference if he was playing or not; Ethiopian team was well prepared!!
Slimane Bou
Slimane Bou 22 أيام قبل
@Mahmoud Alagha إنت ليه محسسني إنا صلاح البرغوث ميسي والله مصر قادرة تجيب خمسين صلاح يجري وخلاص ماني أفظل منوا بكثير السنه دي وراح ينافس الحكومة بقوة على الكرة الذهبية
Tawfik Ali
Tawfik Ali 23 أيام قبل
@Gamy Zayed 👏👏👏👍👍
Tawfik Ali
Tawfik Ali 23 أيام قبل
@Gamy Zayed 👏👏👏👍👍
Gamy Zayed
Gamy Zayed 23 أيام قبل
@Tawfik Ali طبعاً من حقنا نزعل، والله أنا لما شفت مانيه بيلعب بروح كده مع منتخب بلده استغربت، محمد صلاح علشان برا معدى جامد مش فى دماغه منتخب بلده
Mohamed Zezo
Mohamed Zezo 27 أيام قبل
لو لاعبونا على السد هيعطشونا ههههههه عسل يا سعفان
Ibrahim Shaban
Ibrahim Shaban 26 أيام قبل
دعونا ننسي أخطأ الماضي وتعالو نعمل أخطأ جديدة 😂😂💚
محمود حنفى
محمود حنفى 27 أيام قبل
المشكله ان احنا كنا بنلاعب فرقه النجم بتاعهم احتياطى فى الجونه وخسرنا 😂😂
Mamimamy
Mamimamy 27 أيام قبل
ده افلام يوسف شاهين مفهومة على ماتش النهارده ضحكتيني والله 😂😂😂🇪🇬❤️🇲🇦
Yaser Jamal
Yaser Jamal 27 أيام قبل
تحية خويا(مصطفى)...فى الاوضاع الصعبة انصح نفسى و الاخرين بالانتظار يوم عالاقل حتى يكون الانسان اكتر هدوءا و يتكلم بعقل اكتر و انفعال اقل...اعتقد هناك مشاكل كثيرة تلاحظ فى السنوات الأخيرة للرياضة عموما و كرة القدم خصوصا فى(دولة مصر)...منها(قلة المواهب(لا يوجد لاعبى وسط مهاجمين(بوتريكة او أحمد حسن متلا)(لا يوجد لاعب رقم(9) مهاجم صريح)(قلة اهتمام الدولة بالرياضة عموما(الاكثر(اجتهادات شخصية)...عدم انتظام البطولة المحلية و فترات الراحة القصيرة بين الموسم و الموسم الجديد يعرض اللاعبين للارهاق و الاصابات(دوريات العالم تبدء(منتصف(8)و تنتهى(منتصف(5) و الدورى فى دولة مصر لا زال لم ينتهى...اعطاء الاهتمام الاكبر لاحد الاندية على حساب المنتخب حتى يتمكن هذا النادى من المنافسة على بطولة الاندية الافريقية وكاس العالم للاندية سنويا و تأجيل مباريات الدورى لاراحة لاعبى هذا الفريق(أقل منتخب أفريقى يلعب مباريات ودية)...عموما هاردلك للأخوة(المصاروة) الخسارة و القادم اجمل...
Sami Omran
Sami Omran 26 أيام قبل
قلنا كده قبل كده وبرضه مفيش فايده
محمد سليم سليم
محمد سليم سليم 26 أيام قبل
واهم حاجه كمان ام الوسطات والكوسه البتحصل في قطاع الناشئين
زينب زوبا
زينب زوبا 27 أيام قبل
كلامك منطقي جدا لكن الانتظار لا يغير من الامر شيئ لان السكوت يولد الانفجار بس بالنسبه للنادي الاهلي لم اتفق معك لان الاهلي اكثر تمثيل لمصر وافريقيا فيجب علي الدوله المساعده وليس عرقله مسيره نادي بقيمه وانجازات وبطولات الاهلي والقادم احلي واجمل لمصر والدول العربيه الشقيقه🤲
عماد الاحمد
عماد الاحمد 27 أيام قبل
اثبت منتخب مصر بدون صلاح لايسوى شيء مع كامل الاحترام لباقي الاعبين
اناالجارح
اناالجارح 23 أيام قبل
@Gamy Zayed صلاح شو عمل للمنتخب ولا حاجه يعنى زى موجود أو غير ٩موجود زى بعضو
Gamy Zayed
Gamy Zayed 23 أيام قبل
🤣🤣🤣🤣ولولا صلاح ما كناش خدنا كأس أفريقيا وكأس العرب وما كناش لعبنا حلو الماتشات إلا فاتت كلها هههههههه هههههههه يا راجل ارحمونا ،إحنا بنحب صلاح بس مش معنى كده انه غير قابل للنقد
اناالجارح
اناالجارح 24 أيام قبل
@متولي الكبير كلام صحيح
اناالجارح
اناالجارح 24 أيام قبل
صلاح موجود ولا غير موجود زى بعضو وهوا عمل ايه لمه موجود مع المنتخب على الفاضى
Mahmoud Alagha
Mahmoud Alagha 24 أيام قبل
صدقني بدون صلاح لن تتأهل مصر لكأس الأمم لا يوجد عندنا كرة قدم صحيحه المنظومه كلها فاشله منذ ثورة يناير مجرد وجود صلاح في الملعب بيعمل للفريق هيبه ويجعل الفريق الخصم يلعب ناقص لاعب أو إثنين
Mohamed Kamal
Mohamed Kamal 27 أيام قبل
ياعم يخربيت الضحك انا كنت هودع ونا بشرب وبتفرج عليك 😂😂😂😂
راكان العقيل
راكان العقيل 27 أيام قبل
كوبر وكيروش كانوا معهم حق لما كانوا بيدافعوا 👍 منتخب مصر لايملك الأمكانيات الهجوميه فريق دفاعي فقط سيب الكوره لخصمك واشتغل مرتدات هذا اللي بينفع
Souf bdr
Souf bdr 27 أيام قبل
والله تكسر قلبي لتعثر الفراعنة 🥺🇪🇬❤️ لكن بعد سقوط إنشاء الله الوقوف و الوقوف بقوة الفراعنة 🇪🇬❤️🇩🇿 #جزائري 🇩🇿🙏🇪🇬
amir elbehar
amir elbehar 24 أيام قبل
ذكر غيرك بـ صيام يوم الإثنين ليضاعف لك الأجر بفضل الله فـ الدال على الخير كـ فاعله إن فى الجنة بَاباً يقال له الريان يدخل منه الصائمون يوم القيامة لا يدخل منه أحد غيرهم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم " تعرض الأعمال يوم الإثنين و الخميس فأحب أن يعرض عملى وأنا صائم " .
amir elbehar
amir elbehar 24 أيام قبل
حضرتك صحح إن شاء الله عشان انشاء كده مش صح
جمال سعد
جمال سعد 26 أيام قبل
تحية لمحاربو الصحراء
Souf bdr
Souf bdr 26 أيام قبل
@طارق العطار الله يخليك ويحفظك اخي♥️
طارق العطار
طارق العطار 26 أيام قبل
احب شعب الي قلبي شعب الجزائر الجميل شعب مضياف ربنا ما يفرق بين مصر والجزائر واحنا اخوات وهنفضل اخوات واتمني التوفيق لشعب الجزائر
ام عماد
ام عماد 27 أيام قبل
انتو المصريين دمكم زيي العسل وانتو زعلانين و انتو فرحانين. موتنا بالضحك..ان شاء الله فرقنا تطور أحسن و نشوفهم كما كانوا. اختكم من الجزائر
Mahmoud Sayed
Mahmoud Sayed 25 أيام قبل
نعمل اي بس يا بنتي اتحاد كورة نجس والله الله يحرقهم😅😅
اليماني
اليماني 26 أيام قبل
ايه والله 😂😭
Khalid Anees Hmad
Khalid Anees Hmad 27 أيام قبل
المشكلة في مصر كبيرة اساسها وضع الرجل الغير مناسب في المكان الغير مناسب ببساطة يجب استقالة اتحاد الكرة وتعين أناس مهنين ويجب تغير استراتيجي في التفكير والتعامل في الكرة بشكل عام في مصر
Mr. Ahmed
Mr. Ahmed 26 أيام قبل
انت برنس.الرجل المناسب في المكان الغير مناسب
احمد رضوان
احمد رضوان 27 أيام قبل
عشان كدا صلاح لما بيجي المنتخب بيرجع لليفر مستواه زي الزفت لان اللعيبه دي تنزل مستوى اي حد يلعب معاها كويس جداً ان احنا مروحناش كأس العالم كان هيبقى منظرنا كلوت
رضا ياسين
رضا ياسين 27 أيام قبل
والله عندك حق يا كابتن الواحد مقهور ده منتخب مصر ده
عبدالله السيد
عبدالله السيد 27 أيام قبل
انتا بتقول لو انتحرت في البانيو هتموت غرقان ،انا بقولك لا هتموت عطشان بعيد الشر عنك 😂😂😂😂😂
ADEL
ADEL 23 أيام قبل
بصراحة أنا كا عربي .حرام الذي يحدث في في منتخب مصر الشقيق قلتها زمان واعيدها الان...من أجل الرياضة العربية انقذو مصر راضياً
Sayed Survey
Sayed Survey 27 أيام قبل
موتني ضحك لما بتقول نلعب علي السد وهنخسر هههه
ahmed nasser mohamed
ahmed nasser mohamed 27 أيام قبل
😂😂😂 والله اللي بيتفرج ع المنتخب ده يستاهل حرقه الدم فهمناها من زمان جيل محبط وسي جدا
EG꧁الجہوكہر☬
EG꧁الجہوكہر☬ 27 أيام قبل
والله كل الكلام ده انا قولتلو وخاصا ان خط دفاع المنتخب كله من الزمالك ودلوقتي أتأكدت ان الاهلي واقع المنتخب واقع
Alaa Alam
Alaa Alam 27 أيام قبل
المفرود نبدأ نبني جيل جديد مع مدرب جديد وتسريح كل اللعيبة ديه ونبني جيل جديد شباب
Fofo 78Fofo
Fofo 78Fofo 27 أيام قبل
طلع صلاح بريء عموما صلاح و النني حرام يلعبوا مع هالمنتخب. لو جابوا اي نادي يلعب بدل المنتخب كان أفضل.
osmanli
osmanli 27 أيام قبل
فعلا لو نادى السيراميك عمره مايخسر بالشكل ده !!😳
ABO AHMEED
ABO AHMEED 27 أيام قبل
الدقيقه 2:50😂
ABO AHMEED
ABO AHMEED 27 أيام قبل
حسبي الله ونعم الوكيل
Steven Ezzat
Steven Ezzat 27 أيام قبل
اتحاد كوره مصري فاشل 🥴💔
محمد عشرى
محمد عشرى 27 أيام قبل
واللة ببقا عايز المنتخب يخسر عشان اضحك علي الكلام الجامد دة . انتة زعيم الكومدية
GAME HAUSE
GAME HAUSE 24 أيام قبل
مشكلتنا انه مافيش حد بيحاول يشوف لعيبة غير الجيل ده الجيل ده مش هيعرف يعمل حاجه الحد مايعتزلو جيل على البركه
Mhz Zaki
Mhz Zaki 27 أيام قبل
الله يكون في عونك يا ابو صلاح شايل كتير والله واقول لاتحاد الكرة الفاشل دا ذنب الاهلي اللي ذبحته ووقفت ضده لصالح المغرب اشرب بقى
Hussienazmy1956 Abohussien
Hussienazmy1956 Abohussien 27 أيام قبل
من الافضل لمنتخب مصر الخروج من هذه التصفيات اتفرح يادرش علي مباراة كوريا الوديه حفله مايعلم بيها الاربنا
Ahmed Ezzat
Ahmed Ezzat 25 أيام قبل
الف الف الف مبروك على مسلسل الثمانية وشخصيه جميله يادرش ونشاء الله تكون نجم مصر الاول
Single Man
Single Man 26 أيام قبل
يا أستاذ مصطفى منتخب أثيوبيا تصنيفه الدولي ١٤٠ على العالم لو كنا سافرنا بلاعبين هواه أو من الشارع كانوا كسبوا أثيوبيا
عمرو ال قاسم
عمرو ال قاسم 27 أيام قبل
الفريق فقد الثقه بنفسه لان محمد صلاح مش موجود
Ameer Hamama
Ameer Hamama 27 أيام قبل
فعلا مستوى المنتخب لايصلح ان صلاح يلحب فيه لأنهم هيقللوا منه ويهنوه معاهم
mido basit
mido basit 20 أيام قبل
هههههه والله دمك خفيف ضحكتني لما قلت لو اثيوبيا تلعب معانا ع السد راح تغلبنا ههههههه يعني النيل باي باي هههههه
احمدكمال
احمدكمال 27 أيام قبل
والله حقيقي وقف. النشاط الكروي سنه منتخب ونوادي حتي الجماهير تهدا شويه بدل مكل ماتش نقعد نتريق علي لعيبه الفرق المنافسه
Mohamed Hamasa
Mohamed Hamasa 27 أيام قبل
والله الجيل ده ينسحب من البطوله وفعلا خمس سنين كدا عقبال ما نجمع منتخب بجد
Mouhsen Halleb
Mouhsen Halleb 27 أيام قبل
مهما كانت النتيجة مصر اكبر من اي نتيجة لانها تبقى ديما زعيم إفريقيا محسن من الجزائر عاشق لمصر
seif mohamed
seif mohamed 22 أيام قبل
ياعم اقعد بقي ده احنا بقينا جزامة افريقيا
Bassel Omar
Bassel Omar 25 أيام قبل
@Ahmad Yasin اسيوبيا فووووووق
Mahmoud Hamdy
Mahmoud Hamdy 26 أيام قبل
@Ahmad Yasin بإمارة ايه ؟ مصر اكبر منتخب افريقي دون منازع بسبعة القاب
Ahmad Yasin
Ahmad Yasin 27 أيام قبل
زعيمة أفريقيا هي إثيوبيا 🇪🇹❤🇪🇹
أحمد محمد
أحمد محمد 27 أيام قبل
عاشت الجزائر واهلها
Amr Omar
Amr Omar 27 أيام قبل
فعلاا حاجة يعني وحش المنتخب دااا علي العوض في معليش يااسعفان و الله يكون في عون محمد صلاح ❤️👍
عاصم سامي _ Asem samy
عاصم سامي _ Asem samy 25 أيام قبل
❤️
خالد المندلاوي الخالدي
خالد المندلاوي الخالدي 27 أيام قبل
اريد اقولك شي مصر كان عندو منتخب في سنه من السنين اتذكر لعبو ضد البرازيل وفازة البرازيل 4/3 بتحيز للمنتخب البرازيلي وسلام
Tommy تامر عبد المنعم
Tommy تامر عبد المنعم 27 أيام قبل
فصلتني ضحك عن انتحارك في البانيو هههههههههههههه
محمد البريم
محمد البريم 27 أيام قبل
هذا نتيجة فساد المنظومة كلها والمجاملات للأندية على حساب المنتخب
hatem bahri
hatem bahri 27 أيام قبل
Mamdouh Nasralah : I wanna see a score against ETHIOPIA ETHIOPIA: HOLD MY BEER🤣🤣🤣
Mourad Zaalani
Mourad Zaalani 27 أيام قبل
كجزاءري اقول لك اخي مصطفى مشكلتكم في اختيار مدرب منتخبكم كبير عليه مصر الوصيفة في نهاءي كاس افريقيا لا تنهزم ضد اثيوبيا
Rezig Amer
Rezig Amer 24 أيام قبل
اظن اكبر غلطة قام بها اتحاد الكرة المصري اقالة كارلوس كيروش معليش أن شاء الله التدارك 🇩🇿🇪🇬
انا المسلم الحمد لله
انا المسلم الحمد لله 26 أيام قبل
اللهم لك الحمد ولك الشكر الحمد لله مبروك اثيوبيا
D. Salah
D. Salah 26 أيام قبل
النتيجة : إنتصار إثيوبيا 🇪🇹 >> بـ حربين وسد وهدفين 😂
mado Ali
mado Ali 27 أيام قبل
الحمد لله شوفت الشوط الاول ونمت قولت المنتخب هيخسر بفضيحه هيه ناقصه تعب أعصاب
لعيب الحمام محمد
لعيب الحمام محمد 26 أيام قبل
عليه العوض ف منتخب مصر راح زمن الكوره الجميله ف مصر كفايه علينا الاهلي انا هبطل اشوف المنتخب ده تاني 💔💔
Ÿåšľŋ 93
Ÿåšľŋ 93 27 أيام قبل
مبروك اثيويبا يا اخت بلادي 🇸🇩
Tarek Asaker
Tarek Asaker 27 أيام قبل
لازم تدخل حكومي فورا هي مش كره قدم فحسب هي كرامه شعب ووطن
FinTreasurer SAG
FinTreasurer SAG 26 أيام قبل
معاك حق وقفو الكورة فى مصر ووفرو الملايين الى على المدربين واللعيبة للشعب الى طفحان ام الكوتة
Dr. Ibrahim Ahmed
Dr. Ibrahim Ahmed 27 أيام قبل
حاجه اخر طفش بصراحة... الماتش ده بالخصوص ف تاريخ انشاء اللعبه.. ياجدعان مش كده والله.. 😁🤦
Mohamed Sabry
Mohamed Sabry 27 أيام قبل
ظهر الحق ..... شوفتو من غير صلاح الدنيا بتخرب ازااااى
eslam Soliman
eslam Soliman 27 أيام قبل
@Steven Ezzat قيمة تسويقية كابتن محمد صلاح بالمنتخب كله عشان كده لازم ندي الراجل حقه
Steven Ezzat
Steven Ezzat 27 أيام قبل
@modyh h74 تقصد خالت إيهاب جلال اغني من إثيوبيا كلها 😂😂
modyh h74
modyh h74 27 أيام قبل
@Steven Ezzat 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 احه ده ابو جبل بيقبض مرتب اكتر منتخب اثيوبيا
Steven Ezzat
Steven Ezzat 27 أيام قبل
صلاح مالو ب الموضوع يا نجم 😂 المنتخب المصر القيمة التسويقيه 160 مليون يورو / المنتخب الإثيوبي 1.8 مليون يورو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخ للصبح
Ashraf
Ashraf 27 أيام قبل
لازم محمد صلاح يبعد عن المنتخب الفتره دي لغايه المنظومه الكرويه واتحاد الكره يتحل
ابو عاصم الزمر
ابو عاصم الزمر 27 أيام قبل
لاتحمل اللعيبه فوق طاقتهم ولا الطاقم التديبي معاك اثنين لاعبين سوبر البقيه مستواهم متوسط
abooodi30
abooodi30 27 أيام قبل
فضحية❌ فضيحة ✔️ بالتوفيق للمنتخب المباراة القادمة...
Mohamaad Kk96
Mohamaad Kk96 27 أيام قبل
نريد مقطع فيديو عن جائزة أفضل لاعب في الدوري الانجليزي محمد صلاح اليوم مش كل نكد يا أخي مصطفى اشويه فرحنا بجائزة صلاح أخوك من العراق ومن متابعيك
Ashraf
Ashraf 27 أيام قبل
ده الي قلناه من الاول ايهاب جلال مدرب ضعيف جدا ولا يصلح للمنتخب ولسه المنظومه الرياضيه فاشله والاتحاد المصري للكره لازم يتحل
الواثق بالله
الواثق بالله 27 أيام قبل
المفروض اقالة وزير الرياضه وحل المنتخب والاعتذار عن أفريقيا سنتين لحين تكوين فريق يستحق
Ahmad Nemer
Ahmad Nemer 27 أيام قبل
من الأردن ومن مشجع اردني لمنتخب مصر رضا عبد العال الوحيد بيفهم كرة في مصر والباقي طبالين حثالات يكسب للمرة المليون تحياتي لك من الأردن
صبري راشد للاستثمار الزراعي
صبري راشد للاستثمار الزراعي 26 أيام قبل
حرام والله كيروش كان عامل فريق وعامل روح احنا العيب عندنا فى الاتحاد
Mo Essam
Mo Essam 27 أيام قبل
هو ده اداء المنتخب عشان نبقا نحس باللى بيعمله صلاح صلاح بيشيل المنتخب على كتفه اقسم بالله ربنا يوفقه
Bassel Omar
Bassel Omar 25 أيام قبل
@Fifi Kerfah 😂😂😂😂😂😂😂😂
Fifi Kerfah
Fifi Kerfah 26 أيام قبل
😂😂😂😂😂😃
Zeyad Mohamed
Zeyad Mohamed 26 أيام قبل
دي حاجة فضيحة و حاجة كارثة والله لازم اتحاد كورة يستقال و في اللاعبين مش يستحقوا في تواجد في المنتخب
Mark Oumer
Mark Oumer 25 أيام قبل
‏أنا من أثيوبيا ‏كورة عندنا ضايع عندنا جاري فقط محنا عارفين حتى نحنا فزنا على مصر ولا على مين😂🤣😂🤣
Youssef Alroba
Youssef Alroba 27 أيام قبل
ده ظلم حسام حسن ربنا بخلص حقه من المفسدين خصوصا حازم امام و بركات
Ramy Fouad
Ramy Fouad 27 أيام قبل
لاعيبه معندهاش شرف خسارة فيهم الفلوس اللي بياخدوها حسبي الله ونعم الوكيل
Kareem EAR
Kareem EAR 27 أيام قبل
انا عندي 15سنه وجالي الضغط بسببهم والله حاجه زفت
الصحراء مغربية
الصحراء مغربية 25 أيام قبل
ليست هناك فضيحة المناخ هو العامل( عامل الارتفاع ) مصر قوة كروية هاءلة اما اتوبيا فهي بطلة المرتفعات ولا يمكن المقارنة مع المناخ الجبلي مع المناخ الصحروي
محمد سليمان
محمد سليمان 27 أيام قبل
هذه المباراة ضربة قوية علي الراس علشان مصر تصحا كفاية بقي اثيوبيا علمت علينا برة الملعب وداخل الملعب افيقوا يامصريين قبل منروح في ستين داهية
ا.        ح.            م.             د.
ا. ح. م. د. 27 أيام قبل
الدور اللي انت عامله في مسلسل الثمانيه لايق عليك بالتوفيق 👏
mostafa aharbach
mostafa aharbach 26 أيام قبل
فعلا انصدمنا بمستوى مصر امام اتيوبيا
حاتم الكنوز
حاتم الكنوز 26 أيام قبل
هاردللمنتخب المصري الشقيق القادم افضل بإذن الله
AHMED DZ
AHMED DZ 27 أيام قبل
بينطبق عليكم المثل اللي يقول هو حنا اللي بنعملو في الناس راح يطلع علينا 😂😂😂😂😂😂
Ituro Janet
Ituro Janet 27 أيام قبل
والله والله لن نرضي باي ضرر للمياه "للكوره" في مصر
سعد Ahmed
سعد Ahmed 27 أيام قبل
يا عم اقسم بالله انا مستنيك علشان المنتخب بتعنا ده عاوز يترم في اشارع ومدرب اول وحد هي دي تشكله حرق دم من ناس معندهش دم اقسم بالله واللهي الفرق كله معندها رحت الروجاله
زياد ياسر
زياد ياسر 27 أيام قبل
جبنا كوبر منفعش جبنا اجيري منفعش جبنا حسام البدري منفعش جبنا كيروش منفعش جبنا ايهاب جلال منفعش يبقا العيب مش في المدرب اقسم بالله احنا لو جبنا كلوب وجوارديولا يمسك المنتخب بردو مش هيعملو حاجة لان خلاص اللعيبه مده صلاحيتها منتهيه بقت كسر مبقتش تنفع
zezo 123
zezo 123 27 أيام قبل
@زياد ياسر احسنهم كوبر و ياريته كان كمل معانا كان ممكن ياخد امم افريقيا و يوصلنا كاس العالم ٢٠٢٢
زياد ياسر
زياد ياسر 27 أيام قبل
@منوعات وترفيه بس لما وصلنا كأس العالم اتفضحنا هو في حد يخسر من السعوديه؟؟
ibrt r
ibrt r 27 أيام قبل
كلامك صحيح ملايير بالمائة. وهذه خلاصة الكلام
Adam Med
Adam Med 27 أيام قبل
كوبر نفع وكان شغال زي الفل علي قد القماشة الموجودة ساعتها
منوعات وترفيه
منوعات وترفيه 27 أيام قبل
احسن كومنت لان اللعيبة دي لاتصلح ان تكون لعيبة
Waleed Ali
Waleed Ali 27 أيام قبل
للأسف المنظومه كلها فاشله
Nagy Eldoklaa
Nagy Eldoklaa 27 أيام قبل
عندك حق لازم تقف او تتلغي خالص الكره المصريه حاجه تقرف والله
belal sat
belal sat 27 أيام قبل
دا الزمالك اللى كان بيلعب مش المنتخب ياجدعان هنفوز ازاى ؟
mahmoud saad
mahmoud saad 27 أيام قبل
فعلا من بعد البرامج و المعجبات والشغل التعبان ده واللاعيبه واخده في نفسها مليون قلم
Zain mailk / زيِّنِ مۣۗـۙآلَڪ
Zain mailk / زيِّنِ مۣۗـۙآلَڪ 27 أيام قبل
*اثيوبيا 🇪🇹غلبانا فى السد وفى الكورة 🏟😔* *احنا لو لعبناهم على السد* *هنموت ونعطش 💔🥺*
جميلة   tube
جميلة tube 20 أيام قبل
السد سدنا خير ان شاء الله 🇪🇹🇪🇹 الله يحفظكي بلدي الحبشي اثيوبيا 🇪🇹🇪🇹🇪🇹🇪🇹
The Professional
The Professional 27 أيام قبل
‏زمان اثيوبيا دلوقتي بيسمعو أغنية والله عملوها الرجالة
figo 2018
figo 2018 27 أيام قبل
بصلاح او بدون صلاح مفيش قائد او مدرب لازم واحد من الجيش الله يرحم الجوهرى
وطنية | الحلقة 67 | الموسم الأول | بالمصري
30:01
خمسة بالمصري
عدد المشاهدات 179 ألف
طلبنا يد ميرا بنت سيامند وشهد لإبننا💍❤️
11:11
Essamnour Family I عصام و نور
عدد المشاهدات 1.6 مليون
Abyusif - Akhoya | ابيوسف - اخويا
3:01
Abyusif I أبيوسف
عدد المشاهدات 116 ألف
الدحيح | محطة الفضاء الدولية
24:44
Museum of The Future متحف المستقبل
عدد المشاهدات 1.9 مليون
وزيرة السعادة أنس جابر تقترب من انجاز غير مسبوق في وبمبلدون
9:03
Khaldoun Elcheik خلدون الشيخ
عدد المشاهدات 8 ألف
Великая депрессия за 10 минут
11:05
Правое полушарие Интроверта
عدد المشاهدات 88 ألف
video_20220704_091320_edit
0:14
Partima•2M
عدد المشاهدات 33 مليون
تحدي يوتيوبرز يقضون 24 ساعة في السجن
19:04
ARABIC MO VLOGS
عدد المشاهدات 2.7 مليون
🤣😂#short
0:11
Za-vali
عدد المشاهدات 1.7 مليون
CRAZIEST FAMILY ON THE INTERNET!!! #shorts
0:57
Hanby Clips
عدد المشاهدات 14 مليون
بنت صغيرة تكشف عند الدكتور - شوف حصل اية !!
15:24
برنس مصر
عدد المشاهدات 805 ألف
ميمز الحسنات #13 😂💥 حلقة طويلة 😍💸💸
17:39
Abdoh4Magic
عدد المشاهدات 325 ألف